V 40

 
Förhoppningsvis är vi inne på sista veckan nu, i helgen skulle det passa väldigt bra då Sune har åkt till sin mormor och morfar. Var hos barnmorskan i morse, har en tid till om två veckor men hon trodde detta var sista besöket. Allt såg bara fint ut och magen har följt SF kurvan precis på mittlinjen hela vägen, 37 cm idag, hade lite lågt HB sist men nu var det bättre. Blodtrycket var bra och hjärtljuden låg på 150 slag/min och har alltid legat mellan 150-160. Huvudet långt ner och lite ruckbart, tycker det ser ut som magen sjuknit ner också. Har gått upp 17 kilo och det känns ju men inte som sist då jag gick upp 25.. och hade massa vätska och karpaltunnelsyndrom. Det jobbigaste är nätterna, upp massa gånger på toa och värk i höfterna, men nu är det nära så det är bara att stå ut. 
           
 
Igår var i på Leos, det var ju röddag så typ halva Umeå var nog där också =) 
                  
 
Eftersom allt är fixat iordning nu till bebisen passar jag på att göra lite sånt som jag inte haft tid med innan, kokar lite sylt av lingonen jag fått av mormor exempelvis. Älskar hemmagjord lingonsylt, går inte jämföra med den man köper i affären.
           
 
 Sune häromdagen då vi köpte nya sommarskor, så stolt och valde själv vilka han ville ha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0