Höst

Nu var det länge sen jag uppdaterade, måste bli bättre på det då jag har en tanke med den här bloggen att en dag skriva ut den som en bok med alla bilder och allt, tänker att det kan vara ett kul minne för barnen när de blir äldre. 

Hösten är verkligen här nu, det märks inte minst på alla sjukdomar den senaste tiden. Tror vi vabbat nästan varje vecka sen september nu. Förkylningar och ögoninflammationer, Ebbe har varit värst drabbad och nu är det Eriks tur med ögonen :) ser inte så vackert ut. Bävar inför magsjukan som jag tyvärr vet kommer snart 😱

Nu när vi båda jobbar hinner man nästan inget, veckorna går i raketfart och på helgen ska man hinna allt som man inte hinner under veckorna. Men jag gillar den här tiden ändå med mörkare kvällar och frisk luft ute, älskar ju julen och snart är det inte så länge kvar. 

Lägger in lite bilder från hösten 

Den årliga kräftskivan, i år blev det en lugn tillställning med alla barn 


Sune och Ebbe i byggartagen

Sune fick en ny frilla med coola färger

Sune plockade massa bär 

Ebbe satt mest och åt :)


Höstutflykt

Cykelfest på tavleliden, som var sjukt trevlig


En weekend i London utan barn








Tillbaka i vardagen och dagishämtning 

Och ögoninflammationer, alla utom jag har nu haft det 

Ebbe är besatt av dammsugare för tillfället den går nog minst en timma per dag :) 

Sune älskar att skriva och är sååå duktig och har stort tålamod, kan sitta länge och skriva av ord. Detta är hans önskelista när han fyller 5 år ❤️

Ebbe skriver mest på skåpluckor 😁


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0