Påsk

Såg att sist jag skrev så var det om magsjuka. Sedan dess har vi åkt på en omgång till och denna gång åkte vi alla dit, nästan samtidigt dessutom 😱. Fy men nu hoppas jag det inte blir nåt mer denna säsong. 

Påsken har vi spenderat i Storuman. Vi hade riktigt fint väder, glada barn och fiskelycka. Efter många om och men så vågade sig Sune på att testa köra en miniskoter :) han tyckte den var läskig men till slut så 

Eftersom de var så länge sen nu så kommer några bilder från innan påsk (för mitt eget minnes skull) 

Bobåkning i hamptjärnsstugan. Mest bara vatten kvar och detta var nog i början av mars, dålig vinter iår.


Sune och Ebbe testar solgalsögon, kolla Ebbes pose :) 



Sune har avslutning på simskolan då fick alla föräldrar komma och titta vad dom lärt sig. Han kan simma själv utan puffar en liten bit men behöver öva lite mer skulle inte våga släppa han själv utan puffar. Han är dock modig och vill gärna försöka utan och kämpar på.


Några veckor innan påsk åkte vi upp till fjällen med Manne, Emma och hennes bror. Jag och Erik var mest i hemavans slalombacke, vi prickade verkligen en kanonhelg. Barnen fick stanna i Storuman 





Fredagsmys när pappa jobbar kväll, chokladpudding. 

Blev lite mycket nu så jag tar påsken i ett eget inlägg imorgon 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0