Vabbruari

Typiskt redan andra veckan på nya jobbet måste jag vabba :( Erik har varit hemma tre dagar men nu har jag bytt av och är hemma idag och imorgon. Det är magsjuka som härjar, först fick Ebbe sen Erik och sist Sune. Jag klarade mig denna gång :) tror inte det är vinterkräken för den får jag alltid och den har inte varit så intensiv, Ebbe spydde tre gånger och Sune bara en gång. Däremot har Ebbe haft hemskt dålig mage flera dagar så därför blev vi hemma så länge. 
Men nu tror jag peppar peppar att det är bättre! Så i helgen åker vi till lillsele, hoppas vi får bra väder och kan vara ute mycket. 
Å nya jobbet känns kanon, alla är så snälla och har fått en jättebra ordnad start. Kommer bli kanon detta, men det är så klart mycket nytt att lära men de känns bara kul. 



Avtackning på gamla jobbet, fick fina presenter (bland annat ett set för ölprovning) och en så rolig minnestavla :) 


Jag och Sune fick lite ensamtid och gick på vezzo och åt middag bara vi två, så mysigt 


Ebbe tog för sig själv av köttbullarna, han gjorde en liten felberäkning :) 


Trött sjukling 


Jag och Sune åkte skridskor i söndagskväll. Kul!


Efter att ha varit inne flera dagar tyckte båda det var så härligt att komma ut en sväng och lite extra kul att det var massa vatten på parkeringen 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0