2013

Nyår firades igår med vänner här på tavleliden. Jag orkade hålla mig vaken till tolvslaget men sen orkade jag inte så mycket mer, utan gick hem och la mig. Vi hade lekar och tipsrunda och en massa god mat.

Som förrätt hade vi flera olika sorters snittar. Varmrätt var oxfilé, sparris, rödvinssås och en supergod potatiskaka. Efterrätten bestod av en kladdkakebotten med chokladmousse på samt chasewnötter ock maräng, till det en hallonsås och vispgrädde, mums.

Nu längtar vi efter Sune som är på väg ner från Storuman. Ska krama och leka med honom hela kvällen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0