Nedräkning

Nu har jag jobbat min sista dag, känns skönt att få vara hemma och vila lite och fixa det sista innan bebisen kommer. Blev nästan lite orolig att det var på g i morse då jag vaknade kl 5 av sammandragningar som gjorde ont men det var nog bara förvärkar för det gick över. Än får den stanna ett par dagar så jag hinner göra iordning allt.

Förr veckan fick Sune klippa sig hos frisören för första gången, jag har klippt honom själv förut men tänkte vi skulle prova en frisör denna gång ock han blev så fin och fick en super cool frisyr som han ville ha.

Erik och grannen har varit så flitiga och börjat bygga skiljevägg i carporten, och tanken är att bygga ner taket också så att vi kan förvara saker där uppe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0