3 år

Minns de som igår, den stora dagen. Efter att ha haft massa sega (men får få) värkar och varit in och ut på förlossningen fick jag en sovdos natten till den 18:e. På morgonen sa dom att du kör vi, tog hål på hinnorna och gav värkstimulerande. Därefter känns allt som ett töcken, det var många långa jobbiga timmar innan världens finaste tillslut tittade ut kl. 22.44. 
 
Det blev en lång dag i söndags också, på morgonen väckte vi Sune med välling, tända ljus och paket. Sen kom mormor och morfar och kusinerna innan det var dags för kalas med kompisarna. Han fick så många fina presenter och var på toppen humör hela dagen. "mamma nu är jag 3 år" upprepades många gånger :) Efter kalaset kom även farmor och farfar och morbror. Så det var tårta och paket hela dagen lång. Det var en trött liten kille vi tillslut fick i säng. 
 
Sune längtar redan till tomten och fler paket :) Han har bestämt att han ska lämna in sina tuttat till tomten också.
 
 
 
Tårtorna som jag och mormor gjorde, riktigt kul var det att testa sockerpasta.
 
 
 
 
Bilbanan han fått av oss lektes det med hela tiden
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0