Nyår något senare

Tiden bara sprang men här kommer vårt nyår, som vi firade på nydalaviken med bästa gänget. Sune firade i år med sin mormor och morfar, dom hade köpt sådana risballonger som han fick vara med att skicka upp innan det var läggdags och det var visst uppskattat =)

Eftersom jag inte vet om alla vill vara med på bloggen så blir det bilder på maten och fina lägenheten istället.

"Långbordet", och massa ballonger fixat av Nina, hon hade även gjort ett discorum men de glömde jag fota.

 

Goda snittar och mousserat rosevin

   

Förrätter-räkcoctail och varmrätten-oxfile, potatisgratäng, bea, rödvinssås och sallad mmm. Efterrätten hann jag ej fota med det blev vitchokladkladdkaka med vispgrädde och bär

    

Tror inte jag visat denna bild, julklappen vi gjorde till bla Sunes mor/farföräldrar. En kalender med bilder på gullplutten



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0