Hemma

Äntligen hemma igen, eller kom hem i tisdags kväll. Oj så skönt det var att se lilleman igen, saknade honom sjukt mycket därborta. Sune visade ganska tydligt att jag nog varit borta lite för länge, det har varit mycket pappa pappa men det tar vi snart igen. Även fast det bara var 5 dygn jag var borta så känns det som han lärt sig hur mycket som helst på den tiden, det kommer massa ord och försök att sätta ihop ord som jag inte hört tidigare.

Tyvärr så har han gått och blivit sjuk också, lite förkyld och inne på andra dagen med hög feber. Lite otäckt när han har över 40 grader stundvis och är kokhet hela han. Alvedon funkar knappt, Ipren har vi märkt är mycket bättre. Hoppas det är lite bättre till imorgon i alla fall.

I alla fall så hade jag det toppen bra, fint väder ungefär som svensk sommar och super god mat.

Hotellet vi bodde på låg ca 25 min från Palma, uppe i bergen, med en underbar utsikt.
     

En dag på standen och stan

 

Maten

       

Vandring ännu högre upp i bergen med en helt otrolig utsikt

 

Bäst är ändå hemma at vara hemma med världens goaste, här lekar han båt med några buljongkartonger =)

 


Kommentarer
Elin

Men gud, jag glömde ju helt bort att du varit bortrest idag när jag träffade dig, annars skulle jag såklart fråga hur du haft det :) Ser väldigt härligt ut men förstår att det bästa var att få komma hem :) Idag när vi tömde provrummen hittade jag den svarta klänningen i storlek S! Så jag lade undan den till dig tills på tisdag hittills, har du möjlighet i veckan att komma in nåt? Kram kram

2011-10-23 @ 22:00:34
URL: http://elinochalva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0