Helg

Oj vad fort tiden går, ännu en vecka som gått och om ytterligare en vecka har vi en tvååring här:) Förra helgen hälsade vi på Sunes kusiner i Skellefteå bl.a. blev det ett besök på eddahallen, badhuset var ganska mycket bättre än Umeås! I helgen blir det nog att titta på lite farsdags och födelsedags presenter, Erik hintade lite om farsdag men jag tänkte bara på min egen pappa, det tog ett tag innan jag kom på att Erik också ska firas:) Sen har vi sån tur att vi får barnvakt imorgon kväll, mormor och morfar kommer så då ska vi passa på att gå ut och äta och kanske gå på bio



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0