Målning

Ja nu är det dags för målning av radhuset, typiskt att vi har gaveln också men men det ska ju göras det också. Blir nog fint när det är klart.
Erik får ta alla ställen där man måste klättra, jag är så himla höjdrädd

 

Jisses vilket humör lilleman har fått, en vilja av stål tror jag. Jag som lämnar på dagis på morgonen får då svettas, allt från att jag har valt fel skor till att han promt ta med sig skateboarden eller varför inte vägra åka i vagnen till dagis när man kan gå själv och leka med allt man ser efter vägen, om det inte blir som han tänkt sig så får han utbrott =) Läste dock att många barn börjar bli mer självständiga just vid denna ålder 18 månader så det är nog en fas de ska igenom. För emellan åt är han hur go och glad som helst.


Lite bilder från senaste
darth Vader
  

Sune och Alva på mariehemsängarna idag, om man tittar noga så ser man att Sune plockat lite gräs han ska ge bort till Alva



Med morbror i skateparken och tittar när pappa skatar, Sune älskar förresten sin första egna mini skateboard han fått av pappa =)

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0