Kort vecka

Åter till vardagen då med jobb, men denna vecka blir inte så mycket jobb halvdag imorgon och ledig torsdag. Så imorrn tänkte vi åka till badhuset när jag slutat och kanske busplaneten på torsdag. Ev att vi åker till storuman på fredag igen.

Laddade in biler från digitalkameran som legat och väntat länge på att bli uppladdade. Inte bästa kvaliten direkt men brukar använda den när jag snabbt vill ta en bild och fånga ögonblick. Den är lite smidigare att bära med sig.

Provsitter nya stolen från IKEA

Kaninen som han alltid sover med, så fort vi är på övervåningen går han till sängen och hämtar den och gosar lite med och sen vill han att vi också ska gosa lite med den.

Brum brum bilen som han älskar
            

Kaninen igen =) Sover sött, en morgon jag fick väcka honom och han vaknade inte ens när jag tog foto sömntutan

Så fort Sune får chansen stoppar han ned saker i toan, här var det torktumlar ludd (som var i papperskorgen) som åkte ner hmmm

Pulka prommis på liden


Ska se lite solsidan nu, vi har börjat se om första säsongen. Det är sååå bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0