Helgmornar

Nu när Erik är pappaledig så tar han alla nätter och morgonen på veckorna (såklart) och jag får sova skönt alla nätter men går istället upp med Sune på helgerna. Vilken jag mer än gärna gör, oftast är jag mer trött på kvällen så jag somnar tidigare och är pigg på morgonen. Sen har vi turen att Sune sover bra, vaknar mycket sällan på natten och sover mellan 20.00-8.30-9 tiden. Så det är inte direkt jobbigt att gå upp men jag älskar dessa helgmornar, då jag jobbat hela veckan så vill jag vara med honom så mycket som möjligt när jag är ledig. Ofta kan jag längta på fredagkvällen efter att det ska bli morgon.

Vi brukar äta frukost ihop och se nyhetsmorgon och sen blir det massa bus och kramar tills vi går upp och väcker pappa =)


Frukost, ostmacka och vaniljyoghurt den senare gillade han verkligen


Helgbus



Kommentarer
solbritt berglund

Vilka fina bilder pa lillgulle

Langtar efter er

Vi mar bra

Kram

Solbritt o Kaj

2011-01-26 @ 13:39:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0