Magsjuka!!!

Ghaaaa fy fasen alltså Sune har fått sin första magsjuka. Efter tre dagar på dagis så kom den inatt och eftersom Erik börjar tidigare så får jag vara hemma med honom idag. Stackrs liten får inte behålla nåt, kräks överallt och har redan kräkts ner mig två gånger. Han blev helt slut och somnade på mig i soffan, vilket aldrig händer annars så jag bar upp honom och han sover fortfarande. Normalt sover han mitt på dagen så han var nog rätt trött.

Hoppas det går över snabbt de här är ju så hemskt när dom inte förstår heller varför de mår dåligt och kräks.
Enligt råd från 1177 ska jag ge honom en tesked vatten var 5e minut, ingen mat alls utan bara vatten eller vätskeersättning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0