Vimplar och bingo

I somras när jag var hemma i Storuman på marknaden hittade vi ett stånd med massa fina hemgjorda saker  bland annat vimplar som jag länge velat ha men eftersom jag inte är så duktigt på att sy så har det inte blivit av. Vimplarna som fanns färdiga var inte riktigt i de färger vi har i Sunes rum så vi frågade om det gick att beställa och det gjorde det och jag fick hem dem för ett tag sen och nu sitter de äntligen uppe. Blev supernöjd, superfina vimplar och färgerna på tygerna var helt perfekt.

 

Igår blev det lite annorlunda söndagsnöje, följde med ett gäng på bilbingo i Täfteå, tyvärr blev det ingen vinst men spännande var det och de hade bra med vinster. Nästa söndag är det säsongsavslutning med högvinster, nästan så man blir sugen på åka dit igen =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0