Innedag

Igår var vi bara inne hela dagen, han hade ganska hög feber emellan åt ända upp till 39 grader men idag är han feberfri så han är mycket piggare. Jag fick ett ryck och bakde lite bullar, det var riktigt länge sen sist. Jag tror alltid jag gillat att baka ända sen jag var liten och fick hjälpa min mormor att baka, men det har inte blivit lika mycket sen Sune kom då det inte finns lika mycket tid.

Men igår blev det alltså bullar, kanel och vanilj. Sune stod på stolar brevid och lekte i dikshon med vatten och mjöl =)

 

Vi fick en tid på vårdcentralen igår men så klart så vägrade Sune att visa tungan när vi var där. Men de trodde till 99% att det var såna vanliga höstblåsor. Titta Sunes tröja, han dregglade som om han var 6 månader igen. Vi fick byta tröja flera gånger. Tror det beror på att han inte riktigt vill stänga munnen, gör väl ondare på blåsorna då. Han verkar dock inte lika irriterad idag så det är betydligt bättre nu.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0