Påsken

Tänkte visa lite bilder från påsken i år som vi spenderade i Hemavan tillsammans med två andra par. Måste först visa vilken slagen hjälte jag kom hem till idag efter jobbet. Jag misstänker att han sovit lite eller inget alls idag på dagis, han tog en lur på ca 20 min sen var det fullt ös ända tills läggdags =)



Åter till påsken då, först åkte vi upp till Storuman och sov en natt samt lämnade av lilleman som fick fira påsken med sin mormor och morfar.

Sune fick ett jättestort påskägg med roliga leksaker i

 

Kändes lite jobbigt att lämna honom men det gick faktiskt bra ändå, längtade lite extra på hemresedagen men så fick vi några mms rapporter av mamma och han hade det ju toppen där.

Vi hade hyrt en superfin stuga med bastu och fin utsikt, supernära backen. Bara att ta på sig skidorna och åka iväg ungefär.

Utsikten från vår altan
 

Kanonvädret lyckades vi verkligen pricka in
     

Resultatet av lite sol i vinter och en solig påsk =) Ajaj för att bränna sig




Kommentarer
madde

Haha så söt han är Sune! Ser ut att haft mysigt i fjällen också :) Ja jag börja känna mej en aning fet alltså, vecka 29 och stor som ett hus! Vart ska detta sluta?! När blir det nummer två för er då? :P kram

2011-05-04 @ 16:28:46
URL: http://gravidnummertva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0