Vaccination

Stackars liten blev dålig efter 1-års vaccinationen igår. Han hade varit som vanligt ända tills jag kom hem från jobbet. Han blev jättevarm och gnydde som en liten hundvalp, ville bara bli buren. Så kollade vi tempen och den var 39.4 så inte så konstigt, har aldrig sett honom så slö och lessen. Han fick en alvedon och blev ganska snabbt bättre men natten har varit lite sådär, han har vaknat några extra gånger en gång hade han gjort nr två, det brukar han aldrig göra på natten annars. Så vi bytte och kollade tempen igen då låg den på 38, inte så farligt men vi gav ett till alvedon och sen sov han hyffsat till 9.00 imorse. Men idag är det bättre, ingen feber.
Shit vad det snöar alltså, Erik har fått skotta flera gånger men jag tror han tycker det är ganska kul också =)
Igår efter lillen somnat tog jag fram julgrejorna och började sätta upp så nu är det julmysigt här men måste komplettera med lite grejer innan det är klart. Har ju lite större nu än då vi bodde på Mariestrand.
Sune älskar dessa byggtorn, han kämpar och kämpar med att bygga upp och sen ner igen, en och en
Jag tycker han ser så stor ut på detta kort, sitter och bläddrar i en tidning och tittar lite på tvn =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0