Sunes rum

Helgen var super, skatefilmen var så mycket bättre än jag trodde att den skulle vara. Riktigt seriöst ordnat, fullsatt bio och jätte trevligt. Blev så stolt över Erik! Sen gick vi tjejer vidar till Allstar och hade skoj. Men det kändes dagen efter kan jag ju säga, tur det inte blir så ofta nuförtiden =)

Fick ett ryck förra veckan och tittade på nätet efter stickers till Sunes rum, hade tänkt beställa redan när vi köpte tapeter men det blev aldrig av. Surfade runt på massa sidor sen hittade jag ett danskt företag som heter Trendy Stickers. Jag brukar vara lite skeptisk till att ens beställa grejer på nätet men gjorde det i alla fall och som tur var blev jag super nöjd. Skickade beställningen på tisdag kväll, på torsdagen hade jag grejerna. Snabbt och smidigt, och bra priser.

Det blev dessa figurer, en mätsicka som man kan skriva på om man vill eftersom att han växer och så en raket, en orm och en fisk =)



Har äntligen satt ett foto i ramen för handavtrycket som vi gjorde för länge sen, så här blev det



Och så lilleman med sin nuvarande favvo leksak, och lite vanligt kaos som han lämnar efter sig efter kort kort stund utan att vi såg hmmm



Kommentarer
Claudia

Han är ju sötast!

Fint det blev med "klistermärkena" =)



//C

2010-11-09 @ 09:28:58
Linnea S

åh nej! var det i fredags du var på allstar? jag var ju också där då, typiskt om vi missade varann!



2010-11-09 @ 22:12:32
elin

Tack Claudia =)



Nej det var på lördagen så det var ju tur, hade ju varit typiskt annars =)

2010-11-10 @ 20:13:46
anna g

Sååå mysigt, gillade särskilt det där handavtrycket och bilden bredvid! Kram på er !

2010-11-25 @ 22:49:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0