Ett år sedan

Dessa bilder är tagna för ganska precis ett år sedan, det var verkligen väntans tider. Hade precis tagit föräldraledigt och gick bara och väntade. Slutade att jobba två veckor före beräknat och första veckan fixade vi och donade det sista men sen blev det ganska trist. Stor och otympligt och onda händer är mitt minne av den tiden, plus att jag inte hade några känningar alls så trodde aldrig han skulle komma.



Idag var det halvdag på jobbet så fick lite extra timmar med lillen. Börjar komma in mer och mer i nya jobbet och jag trivs superbra, både med arbetsuppgifterna och kollegorna.

Imorgon ska Sunes mormor vara barnvakt, Erik är med i en skatefilm som de har filmat under nästan två år och äntligen har de klippt ihop allt och ska ha premiär imorgon kväll. Ska bli superkul att se, tror att Sune kommer vara med en snutt också =) Vi tjejer har bokat bord på rött så vi ska käka middag tillsammans innan vi går till Haga och möter upp de andra.

Nä ska återgå till Cirkus Möller och Idol

Trevlig Helg!


Kommentarer
*Elinochalva*

Hej Elin! Superkul att träffas imorn! Synd bara att vi inte har barnvakt hela kvällen så det blir en tidig kväll för mig.. Jag fick en utmaning i min blogg som jag skickat vidare till dig, frivilligt såklart! Det är bara att säga till om du inte vill att jag ska länka till dig i min blogg också, kram

2010-11-05 @ 22:16:37
URL: http://elinochalva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0