1:a advent

Sune mådde ju bättre igår på dagen men sen på eftermiddagen blev han hängig och fick feber igen, vi hade planerat middag med Elin, Andreas och Alva men fick tvärr ställa in =(. Så han fick mer alvedon och idag har han varit pigg och som vanligt hela dagen.

Mysigt med jul, ser fram emot denna eftersom förra julen känns som en dimma nästan. Sune var ganska nyfödd och vi fick inte sova mycket och jag kände mig stressad mest hela tiden men nu är det helt annorlunda som tur är.

Tog fram julgrejorna i fredags och har pyntat lite i helgen. Är inte så mycket för allt rött, i gardiner och dukar men lite rött fick jag in i alla fall och tyckte det blev rätt juligt ändå.

Lite dåliga mobilbiler dock, kyrkan är Eriks från 1984 men funkar ännu, det vita skåpet har vi fått tejpa igen så det ser inte så snyggt ut men annars är det en kille som river ut allt.



Var och hämtade granen i eftermiddag också, vi får ha den ute tror inte det skulle gå att ha en inne. Och så bakade jag lite saffrans skorpor som elin tipsade om mmm goda blev de.





Kommentarer
Mormor & Morfar

Vad julfint det blev! Idag måndag 29/11 har Sune namnsdag. Grattis Sune, mormor och morfar kommer med paket på onsdag.

2010-11-29 @ 19:08:52
Erika

Hej! Vad fint du julpyntat! Anders har en likadan kyrka som måste vara ungefär lika gammal som Eriks :)! Kram!

2010-11-29 @ 21:41:53
Madeleine

Hej! Tack så mycket :-) jobbigt när dem små är sjuka. Blev ju jätte juliit alla fall. Kram

2010-12-03 @ 21:47:39
URL: http://myddis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0