1-årskalaset

Tänkte ladda upp lite bilder från Sunes 1-årskalas förra veckan. Det blev en super bra dag, vi hade sån tur att Sune sov när vi kom in till honom på morgonen med paket, tårta och så sjöng vi ja må han leva. Han förstod nog inte riktigt vad tusan det var på gång för han såg rätt förvånad ut. Först fick han som vanligt välling i sängen, sen när vi kom ner fick han smaka på smörgårtårtan jag gjort som bestod av formfranska smör och leverpastej. Hade garnerat med lite majs och gurka och det pillade han i sig först innan han vågade smaka på resten =)
Under dagen var bla. Sunes farmor och farfar och grattade. Skyndade mig hem från jobbet och då var morbror där med paket och sen kom mina föräldrar och Eriks bror med familj. Han fick så många fina presenter av alla. Efter middagen fick han en egen liten gräddtårta, först petade han lite försiktigt i den innan han tog ett rejält tag om tårtan och mumsade.
På morgonen:
Tårtan (inte den som Sune fick)
Presentöppning, finklädd, mera tårta och mera presenter


Kommentarer
Anna Gardfall

Jag säger då det! Jag bara ler!!!!!! Kram på er sååååå mycket! Jag saknar er såå!

2010-11-25 @ 22:45:33
madeleine

Naaaw gud så söt han är erat tilla charmtroll! Hur är det med er annars då? kram

2010-11-26 @ 12:10:07
URL: http://myddis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0