Tandläkaren

Var ett tag sedan jag uppdaterade nu.

Äntligen känns det som att sommaren är här, haft en jättebra helg. Åkte upp till Lillsele i fredags, grillade och tog ut båten och så premiärfiskade vi. Erik fick en gädda, de är roliga att få men jag är då lite rädd måste jag säga. Gömde mig bakom Kaj när den kom upp i båten haha.

 

Tillbaks i stan i lärdags, Erik ville åka skate i sparken. Sen kom lite folk hit på grillning, härligt, vi satt ute nästan hela dagen och åt middagen ute på vår altan.

 

Så idag var jag hos tandläkarn och Manne var barnvakt, bävade lite för jag skulle laga två hål. Sprutorna ser ju väldigt stora ut, huvva, å typiskt att tandläkarn alltid ska prata när man ligger med massa saker i käften så ska man försäka svara och råkar svälja massa äckel. Jaja gick då bara fint men var bedövad ett bra tag efter.

Sune har börjat kunna sitta lite smått korta stunder, vi försöker träna lite smått. Sen är han jättesnabb att vända sig från rygg till mage, hela tiden och så får man hjälpa till att vända tillbaks när han blir less. Har förresten slutat amma helt nu, välling som gäller nu. Lite sorgligt var det måste jag erkänna men skööönt ändå!

     


Imorgon har vi visning igen och så ska jag på babymssage. Sen har vi fått klartecken att börja utvändigt med uteplater på nya huset, najs najs de.



Kommentarer
Hanna

Tack för gratulationerna! :) Sjukt söt Sune är! Tiden går ju galet fort verkar det som, han föddes ju nyss!

2010-05-21 @ 11:14:25
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0