Ridpremiär

Äntligen, har inte ridit på nästan ett år. Red fram till jag var i v. 20-22 har jag för mig och det var i början på juli förra året. Har saknat det jättemycket så har bestämt mig för att börja på hippo till hösten, kan tyvärr inte gå tillbaks till min fina medryttarhäst som jag ridit i ett par år eftersom de var tvungna att ta bort henne =(

Så var på hippo igår för att provrida och så de kan se vilken grupp jag ska börja i nivåmässigt, blir en grupp 5 för mig. En sak är då säker och det är att det känns vad jag gjorde igår haha har sjuk träningsvärk i hela kroppen. Var helt slut igår efter ridningen men de var superkul och det mesta satt kvar men kände mig allt lite ringrostig.

Erik har hållt på med altanbygget, nu är han där för att lägga trallen så det tar sig. Duktiga har de varit!

Så här såg de ut förrgår

 

Och igår



Vi hade ev tänkt åka till Storuman idag men erik ville bli kvar så vi stannar, blir nog grillning ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0