Sjusovare =)

Vet inte vad som hänt med lillen men helt plötsligt har han börjat sova kanonbra på nätterna, de senaste dagarna har han somnat vid 22-23 och sovit till 07, ätit och sen somnat om en eller två timmar till. Natten till idag sov han ända till 09.15. Jag vakna kl 8 och undrade vad som hänt med honom.. kunde inte somna om sen men hade ju fått sova länge ändå. Det är så himla skönt så hoppas att det håller i sig. Vi försöker att hålla honom mer vaken på dagen och det verkar fungera bra.

 Så nu när jag har varit pigg så har vi varit ute på promenad varje dag. Helgen har varit jättebra, vi har varit ute mycket, det är så skönt när Erik är hemma då hinner jag lite mer än bara det viktigaste.

Imorgon blir Sune två månader och så verkar det som att han kommer att få en liten tremening imorgonbitti, så spännande.

Såg förresten Sommaren med Göran igår kväll, den va bra, jag gillar Peter Magnusson =) Nä ska snart börja med middagen, det blir kebab med pitabröd fast kyckling ist för kebabkött.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0