lite förkyld

Tror Sune är lite förkyld, han hostar lite och snorar men verkar inte så tät i näsan i alla fall så amningen går fint.

Hade besök igår av två av mammorna från föräldragruppen, först tog vi en lång promenad och sen fikade vi lite här. Trevligt! Kul att surra lite med dem om sånt som andra kanske inte tycker är så intressant =)

Sen idag tog vi en prommis till jobbet för första gången så de fick se Sune och så fick jag säga hej då till Ebba som flyttar till Stockholm. Tråkigt att hon inte kommer vara kvar men jättekul för henne såklart. 

Min fina chef ringde idag också och berättade glada nyheter, värsta babyboomen alltså i vårt Norgeteam =)

I helgen ser det ut att inte bli så kallt så vi kommer åka upp till Storuman, ska bli så skönt. Manne och emma ska också dit så de blir skoj.

                                     

en av favvoposerna                                 mys


Kommentarer
Claudia

Åh vad söt han är!! =) Visade Suss och Helena bilderna precis. Ja snacka om babyboom, galet! Nu ska jag leta lite säljare till CC, kul va? =)

Kramar

//C

2010-01-21 @ 09:43:21
Magnus

Hej! Kul att följa familjelivet så här på håll. Ser jag rätt på en av bilderna!?! Har ni inte fått upp vinflaskan ÄNNU!

2010-01-21 @ 09:51:04
elin

haha ja det stämmer, den går inte att få upp helt enkelt =(

2010-01-21 @ 19:13:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0