En vacker dag

Idag har det varit riktigt fint och skönt väder, någon minusgrad bara och sol. Jag och Sune hade träff hos oss med två andra mammor från vår föräldragrupp och deras bebisar men eftersom det var så fint väder så gick vi ut på en promenad direkt de kom. Kul att surra med dem och höra om fölossningen och hur allt går, så olika allt kan vara.

Sen har vi också varit på Sandro idag och fotat BB bild för tidningen så den kommer nog i tidningen på fredag eller onsdag skulle jag tro.

Jag har anmält oss på babymassage, det var dock fullt i gruppen som börjar nu men de ska ha en till grupp som startar v 8 eller 9. Det ser vi fram emot.

Här kommer lite bilder

                                 
Julafton, Sunes julmiddag =)             Våran bil insnöad i skellefteå

                 
Nybadad                             Litet leende



Kommentarer
Farmor

Vilka fina bilder. Rund och go



Halsningar

Farmor o Farfar

2010-01-14 @ 11:01:21
madeleine

Han är verkligen jättesöt elin! Hoppas vi kan ses någon dag :D

2010-01-16 @ 08:56:57
URL: http://myddis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0