Öppna förskolan

Imorse gick vi tillsammans med Lina och Oliver från föräldragruppen på öppna förskolan på maria kyrkan, supertrevligt var det. De hade nyss haft bebissång när vi kom så den missade vi men sen var det fika och så massa lek för de äldre barnen. Lillen var på bra humör och log medans vi gick runt och tittade på alla barn. Vi kommer nog göra fler besök där framöver, Sune är lite liten än men det var jättetrevliga fröknar och man var så välkommen. Blir också perfekt för Erik sen när han är pappaledig, gå dit och leka av Sune lite =)

Ikväll ska jag på bio med Emma för första gången på lääääänge, vi ska se Avatar 3D. Jag brukar inte gilla sådana filmer men alla säger ju att den ska va så bra så måste väl se den. Erik har sett den och han är avis på mig som ska få se den haha då måste den ju vara bra =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0