Lillsele

Avatar var kanonbra, är glad att jag såg den, trodde inte jag skulle gilla den men oj vilken film!

I lördags åkte vi upp till Lillsele, där Eriks föräldrar var, så fort vi vaknat. Det var kanonväder så vi tog en lång härlig promenad när vi kom fram. Strålande sol och bara någon minusgrad. På kvällen såg vi melodfestivalen och myste.

Känns att vi går mot ljusare tider nu och att våren snart är här, mm längtar till påsk =)

Imorgon blir det promenad med mammorna, vi tänkte gå till barnens hus och kika och sen ta en fika i cefeet som finnns där. Hoppas bara smågrabbarna sköter sig haha. Sen var jag och Erik sugen på att gå på bio i veckan så mamma ska kanske passa Sune under tiden om hon är i stan.

Lite bilder från helgen

   

Och så en på en glad Sune



Kommentarer
Tova

Men åh, vilken sötnos :)

2010-02-18 @ 15:31:14
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0