Valborg

Hm ska ju fira in våren idag men imorse låg det snö på backen, trist.. Blev så att vi stannar i stan och ska grilla hos Tomas och Nina ikväll, trevligt! Erik är egentligen ledig idag men jobbar övertid.

Babymassagen var superbra, jättemysig hon som håller i den och trevliga tjejer allihopa som är med. Sune är nog på gränsen till för gammal, han hade lite svårt att ligga still och njuta av massagen men vi ska öva lite mer hemma.

Var på stan igår och fikade med mammorna på barista (jättebra ställe om man har barnvagnar och barn med sig), eftersom jag skulle till kiropraktorn efteråt tog jag bilen och babyskyddet. Glömde bort tiden lite när vi fikat klart och skulle gå på HM en sväng blev jag tyungen att springa iväg för att hinna. Pjuuu babyskyddet plus bebis är inte lätt, var helt svettig och stessade som en tok, hamnade mitt i en otäck krock också. En bil stannade för att släppa fram oss (de hade högerregel) då kom en moppe bakom den bilen och såg inte att den stannade utan smackade rakt in i bilen. Fy såg otäckt ut med det verkar ha gått bra för mopedisten i alla fall. Hann med nöd och näppe till kiropraktorn i alla fall.

Lite pics:
 

Pappa försäker lära Sune äta majskrokar, snart har han tömt påsen, Erik alltså hmmm...


Jag har precis upptäckt hur gott detta är, blir vår nya fredagshämtmat. Erik älskar sushi och nu har jag också börjat gilla de.


Blev en låååång promenad förra helgen med kusinerna



Så här ser han ungefär efter varje lunch nu, han har börjat ta tag i skeden själv och då är de klet överallt

Idag kommer nog vår lägenhet ut på hemnet också.

Hoppas ni får en trevlig valborg trots de trista vädret!


Kommentarer
madeleine

Alltså sushi är fan det bästa ja vet!! Hur gott som helst, synd det ska va så satans dyrt bara! Söt han är lill sune! kram

2010-05-06 @ 10:57:49
URL: http://myddis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0