På gång?

Ja nu är det något som händer, äntligen! Vaknade halv fyra i natt av en värk och sen kom det bara mer och mer, klev upp då det inte gick att sova. De höll i sig och var allt mellan 3-7 minuter mellan så Erik fick stanna hemma, tog en dusch och två alvedon och hade tänkt ringa in till förlossningen för att höra vad dem sa men då började det att avta lite. Så har sen dess kommit oregelbundna värkar lite nu och då samt att slemproppen lossnat under dagen. Pratade även med förlossningen för en stund sedan och jag ska ringa in om vattnet går eller när jag tycker det blir för jobbigt.

Så det är väl bara att avvakta och hoppas på mer värkar =)



Hoppas bebis vill komma snart



Kommentarer
Madeleine

Ååååh då väntar jag vid telefonen!! Glöm inte det nu!! Fasen inatt kommer bebis JA LOVAR!! Guuud så kul Elin, LYCKA TILL KRAM!!!

2009-11-16 @ 20:38:12
URL: http://myddis.blogg.se/
Hanna

Åååh va kul!!!! Håller tummarna och gissar än en gång att det blir en liten tjej!!

2009-11-17 @ 10:52:44
Claudia

Åh vad kul!! Hoppas den kommer ut snart! Lycka till med förlossningen så får du höra av dig efter. Vi tänker på dig här.

Kramar!

2009-11-17 @ 11:48:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0