BM

En dag kvar till BF nu, känns inte så troligt att den kommer att komma imorgon dock. Ska i alla fall till BM nu innan lunch, hoppas verkligen det blir sista besöket. Vill att det ska sätta igång nu. Mina händer/fingrar kommer ramla av snart tror jag. Plus foglossningen som inte är rolig, gick till Ica i tisdags kväll- en väldigt kort promenad och igår kunde jag knappt gå kändes som hela bäckenet skulle lossna. Så det var bara att ta det lugnt, idag är det mycket bättre.

Nä dags att göra sig iordning



Kommentarer
Madeleine

Men ja ser ju det! Va roligt! Och spännande när lill/lillan kommer får vi se bilder osv :-) ja men det är rätt kul med blogg man får som skriva av sig varje dag ;-) Jämarns av du har vätska, ja hade typ ingen vätska alls... Men då massa kilon istället :P

2009-11-12 @ 10:23:32
URL: http://myddis.blogg.se/
Madeleine

Hur gick det idag hos BM? Va trodde hon? Tänkte om hon kände på dig nått om du va nått öppen? Föresten hur mycket har du gått upp? Ja gick upp 23 ;)

2009-11-12 @ 16:41:40
URL: http://myddis.blogg.se/
Hanna

Oooj!! Jag trodde först det var en bebishand!! Men sen fattade jag att det var din hand! Antingen har du blivit ett riktigt fetto eller så är du gravid och fylld av vätska! ;)

2009-11-12 @ 20:14:47
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Claudia

Åh stackare! Hoppas bebben kommer ut snart! Ha en supertrevlig helg. Ska börja prenumerera på din blogg nu :)



Kramar!

2009-11-13 @ 10:46:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0