Sune och snö

Det blir en liten Sune, Karl Sune Berglund =) måste skicka in papper om namn till skattemyndigheten nu. Det kan vara så att han är allergisk mot något i ersättningen, han har haft ett par till jobbiga nätter med ont i magen. Så nu ska vi efter råd från bvc prova en mjölkfriersättning, nutramigen. Verkar lovande för i natt har han sovit bra, så vi kom upp i tid och hann med en promenad mendans det var ljust ute, så skönt med snö också!



Hade en trevlig lördag med pepperkakshusbygge och middag sen efter robinson såg vi paranormal activity den var faktiskt bra och läskig.

Sune var med på bygget =)

Detta var efterrätten, vit chokladmousse med saffran. God och julig men väldigt mäktig



Kommentarer
madeleine

Så fin med Sune!! Ja har åkt på magsjukan ja, men det börja bli lite bättre.. Känner inte för att blogga just nu! Men kommer tillbaka snart.. kram

2009-12-15 @ 16:19:01
URL: http://myddis.blogg.se/
Hanna

Ja jag tror Johan blev lite stolt och mallig när han såg bebisen :) Tror han tyckte det var mysigt han med, har inte hunnit prata om det för han var tvungen att jobba direkt efter. Jag har fått för mig att 8 av 10 barn är allergiska mot mjölk när dom är pyttesmå. Det är så himla konstigt att dom har mjölk i nästan all barnmat då. Typ alla vällingar, gröter, burkmat innehåller nästan alltid skummjölkspulver. Dom borde göra både och tycker jag. Men det växer ju oftast bort! Nutramigen kan man ju göra både gröt och välling av! Luktar as men bebbarna verkar älska det (kanske inte i början men sen! :))

2009-12-15 @ 16:25:46
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Erika

Hallå! Nu har jag hittat in också, tack för bilderna idag! Vi hörs snart!

2009-12-15 @ 22:24:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0