storuman

Sune sover och jag håller på att packa, det blir mycket packning med en liten bebis. Sen åker vi så fort Erik kommer hem.

Sune har sovit väldig bra i natt (han var iofs vaken nästan hela dagen igår så kanske inte så konstigt), han somnade vid 10 igår och sov till kl 5 imorse, det har typ aldrig hänt sen åt han och somnade om till kl 9. Så jag har också sovit rätt bra, synd jag har så svårt att somna ibland bara.. stressar mig själv att skynda sova medan han sover och då går det inte alls.

Hoppas det inte är så mycket trafik idag och snörök usch, erik får köra super sakta =)



Kommentarer
madeleine

Gott nytt år Elin! Tack för kommentaren om kortet! Kraaamar

2009-12-31 @ 17:25:29
URL: http://myddis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0