Ont i magen

Har inte haft tid att skriva nåt de senaste dagarna, lillen har haft ont i magen så vi har inte fått många minuter över. Han bara skrek, åt och bajsade oavbrutet, tillslut blev jag så orolig att det var nåt allvarligt så jag ringde sjukvårsupplysningen och de ville att vi skulle åka in. Fick träffa en jättefin barnläkare som var säker på att det var magen, så nu får han semper och miniformdroppar och så har vi dragit ut på amningarna, helst ska det gå minst 2-2,5 timmar mellan. Det verkar som att det hjälper, är mycket bättre nu och han har haft flera lååånga sovpass så skönt.

Har börjat våga mig ut nu mer och mer med vagnen och han gillar verkligen att få komma ut, jag med för den delen. Lite stess dock när vi ska på ica eller så, är livrädd att han ska vakan och börja gallskrika men det har gått bra hittills =)



Sen var vi påp bvc igen igår och vägde, nu väger han 4250 gram så han ökar stadigt.

  

Sötungen min =) Nu blir det middag och sen Idol och mys


Kommentarer
madeleine

Va söta ni är! Jag förstår precis va du menar.. Från början vågade man knappt gå ut för man va livrädd hon skulle skrika, men när du lär känna honom och vet hur allt funkar så försvinner det dära! Kändes som att man fick planera minsta minut från början! Skönt att han ökar bra :D kram

2009-12-04 @ 17:58:25
URL: http://myddis.blogg.se/
Hanna

Jobbigt med magknip, är han för glupsk och får i sig massa luft vid ammning? Eller är det nått annat? Jobbigt hur som helst när de små mår dåligt! Han är då himla fin din lille Sune! :) Har ni bestämt namn till 100% nu?

2009-12-08 @ 10:58:33
madeleine

Hej hallå hur är det? Va länge sen du uppdatera nu, är och kikar varje dag :D

2009-12-09 @ 14:01:39
URL: http://myddis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0