lördag

Hallå

Så skönt inatt har han sovit först mellan 02-07 och sen från 8.30 och han sover ännu så nu har jag fått sova ut lite hoppas på fler sådana nätter. I går natt somnade han 07.30 fy vad trött jag var, jag har lite svårt att sova på dagen också blir så stressad att jag ska hinna somna tills han vaknar och ska äta nästa gång. 

Ikväll skall vi till manne och emma, ska bygga pepparkakshus och dricka glögg och sen laga middag och se Robinson.

Såg idol igår också, jag gillar Calle bäst men tyckte ändå att rätt person vann. Erik är mer en idolkille.

Sen var jag och köpte detta igår =) Så nu sitter Erik och spelar, han får lära mig sen men det verkar kul

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0