4:e advent

Snart julafton då, bara två dagar kvar tills vi åker till Storuman för att fira jul, längtar dit nu det var länge sen jag var hemma. Sen är planen att åka vidare till skellefteå till Eriks syster med familj.

Sune blev en månad gammal i fredags, han blir mer och mer vaken nu varje dag och är "med" mer på vad som händer runt omkring. Vi testade både babygymet och babysittern här om dagen men han är nog lite för liten för båda ännu. Men han låg faktiskt i babygymet ett bra tag och kollade på spökena =)

Igår var vi bjudna till eriks föräldrar på jullunch/middag så vi hade supernysigt med glögg och god mat. Sen på kvällen kom manne och emma förbi, de hade hyrt Ice Age 3, jag brukar inte gilla sådana filmer men den var faktiskt bra. 

Nu blir det en promenad med vagnen och sen adventsmys inne

 


Kommentarer
Rebecka L G

Heey!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Du kan även läsa om varför jag tackade nej till att vara modell på kvällens modevisning.

Ha de! (:

2009-12-20 @ 14:18:07
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0