Eget rum

Så var denna helg snart slut. Middagssällskap båda kvällarna, i fredags grillade vi med grannarna (sista grill för detta år antar jag) gott vare och så såg vi idol. Är så sjukt less på att inte ha tv nu så hoppas verkligen vi får det inkopplat till veckan som det lovat. Alla bra tv program har ju börjat nu. Sen igår hade vi middag hos oss med eriks kusiner med respektive och så lilla Alva. Jag lagade en vegetarisk lasagne, lagar sällan veg men tror jag lyckades ganska bra med den.

Idag har vi varit och köpt mörkläggande rullgardiner till Sunes rum så nu sitter de uppe och så flyttade vi in hans säng till sitt rum. Än så länge verkar han sussa gott där, får väl se inatt hur det går. Men tror inte han skulle märka av att han är i ett annat rum om han vaknar på natten. Förhoppningsvis så är det lättare att flytta honom till eget nu, blir nog svårare ju äldre han blir. Så nu slipper vi tassa på tå när vi ska lägga oss :)

Annars är det full rulle här, är helt svettig efter en heldag med Sune haha. Överallt är han och snabbt går det. Han har lärt sig att gå själv nu med lära gå vagnen, han tycker det är så roligt att gå med den

Nä ska nog se om vi har någon film hemma att se

Sune in action



Kommentarer
Anonym

Oj så stor Sune har blivit! Hur trivs ni nu då?

2010-09-16 @ 11:38:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eelinws

Denna blogg handlar om mina små pojkar, Sune som är född 20091118 och Ebbe som är född 20130511.

RSS 2.0